Friday, October 16, 2009

skang tgah buat project ntok subjek linguistic analysis.. next wednesday kne present da.. *pas abes presentation, balik umah!! yay~ * macam2 yg kitorang plan nk buat.. dancing2.. singing2.. hehehe! bookmark n all other stuff.. tp tgk la dulu mane yg menjadi yekk.. ;pp me buat part searching fer infos yg nk diletak kat poster n movie.. best2! sempat carik pics bee2 yg comey2.. sukee! :)

check these out!









k la, nk continue wat 'research'... ecehh!
daa~
",

td pagi ade test discrete math. thank god soklan td bley wat.. *xbaek ckap besa kann.. ;p* even sai sempat bace lecture notes je last nyte..hihi! yela, stat stadi kul 12.. abes je bace lecture note dalam kul 2.3o lebih kurang, *3 chapter yekk..* sai nk plan nk tido jap.. then, continue balik study.. tp last2, harapan jela.. sedar2, da pagi.. so, td time mandi sempat recall pe yg sai bace.. n dengan penoh rase 'tawakal' n 'perasaan-yg-'perasan-konfiden-bley-jawab'', sai gi kuliah n amek d exam.. ;)

exam start kul 8.30.. kul 9 pg sai submit exam paper! wee~ alhamdulillah, bsyukor sesgt2 cuz pn. ros amek soklan sejibik cam dalam lecture notes! risau gak if soklan dalam text book yg kua.. cz sai xsempat nk selak lgsong text book mlm td.. huhu!

then, gi anta DPT or dokumen pjalanan terhad kat bpps.. diorang nk wat pas plajar.. then, singgah pohon mas jap bli brekfes.. my faveret nasik lemak! hehehehe.. ;) pastu, balik umah tgk cite 'the ugly truth'..

hurm, ok la cite tu.. dat day tgk 'obsessed'.. but i can say that ugly truth was better even both got jalan cite yg sweeeettt! :) ptg ni nk continue wat group project fer linguistics.. we all buat tajok 'animal language'.. fer this project, we all kne buat poster or banner about our topic.. n a movie too..hihihi! sangat excited cuz me buat part movie.. i mean, all d stuff cik lea n cik nani da collectkan.. i'm so excited to compile it all n work it out..hehehehe! ;) so, jangan hengat manusia sahaje yg ade bahase sndri yekk.. animal pon ade.. we all specify kat bee language dis time.. :) :)

erm, wat else.. sai plan nk upload pics dat day ktorang klua pegi taman.. but then, pics yg hawt2 byk kat fon nazya.. sik sempat di bluetooth agik.. duh~ nnt la yekk.. :(

that's all fer now.. nnt if sai boring, sai update lg.. ;pp

tuddles! :)

Thursday, October 15, 2009

AK 5217 yekk.. :)


bru ja balik umah. tadi kua gi bukak pose ngn kak long sai kat kuching. mcm ari tu, ktorang gi makan nasi ayam penyet kat kdai 'raja ayam penyet' yg best.. *chehh.. sempat tlg promote nii!* afta dat, gi anta kak kecik balik kL kat airport. sai lak gi beli tiket balik next week ari rabu~

kesimpulannye, saye balik juge ke kL untuk menghadiri interbiu tersebut.. hihihihi.. flight seperti yg tertera di tajuk post ini.. depart kul 8:50pm.. wee~~ excited! erm, nazya.. diah... nak juin? ;pp

kamis pagi interbiu.. jumaat lepak kat umah.. ahad petang baru balik unimas.. heaven!!! :DD

tomorrow got test 2, discrete math.. gotta study..

daa~
muahh! :)

*pagi yang cerah*

pg td bgon kul 7 stengah. mlm tadi tido kul 2 selepas bace slide yg ke 7 chapter array.. programming yek! hahaha.. actually, ptg ni ade lab demo test ngn abg donald. so, nk xnk kne study jgak.. then, msok slide ke 8, saye telah dibuai mimpi~~ hehehe..

this morning punye klas programming ngn sir hardyman kensel. tapi dengar cite sir sofian nk msok. but then, bangon pon da pkul 7 stengah, so sai decide xpegi klas.. ;)

then, sai sambong tido balik~~ :pp

bangon2 jek, 9:30am!!
gile?! kul seploh pagi ade klas english.. xbley if xpegi cuz sai dah 2kali xpegi klas before dis.. once time saket perot dat dae, once time minggu nk balik raye tu.. ;p
so, sai rushing gile n bjaye masok ke klas pd pkul 10:10am.. hehehe! bangga ngn diri sndri..
yg wat this morning lagi hepi dippy, before masok klas english td, sai terserempak ngn phoebe n nain..
phoebe: sai, congratz!
me: y?
phoebe: programming u A.. among the highest..
me: *siyesly terharu n terperanjat la kann.. * hah? mane tau? sir sofian bgtau ke? bile? *yela, da name xpegi klas, kompem la tatao pape.. duhh~*
phoebe: sir btao dalam klas td..
me: erk! ok.. *kantoi la me xgi klas.. aiyaa!*

masok je klas, siyesly sai tersangatla blur! maybe sbb cm xpcaye ngn pe yg phoebe btao tu..

then, i kol my mom nk btao sal bnde ni.. n i admit, i'm crying dat time.. gross~ tersangat la hepi..
ps: sai, ni baru mid term ok.. xpayah larr emo sangatt..

then, i kol my dad.. n he is happy too..

so far, byk yg say congrats kat sai.. kak eka.. n SK-ians yg len.. thnx yek? doakan final pon A..aminn! tak kurang juge pade mereka yg 'pandang-saye-macam-saye-ni-pandai-gile-wat-coding'.. tak payah arr camtu wey.. sai bese2 jekk.. siyesly! sai minat wat programming pon cuz sir sofian ajar best.. plus, wat coding sesame ngn cik lia farhain sangat enjoy! hihihi.. lea, thnx byk tolong ak.. sayangg ko! :)

ps: lagi la sai susa nk decide skang.. pity me.. :( :( :(

Wednesday, October 14, 2009

*post ni special ntok pacik syazwan saye*

sai tak tau nk cakap sal pe sebenarnye..
tp pacik tu dok suh jugak update my blog.. haiz.
k larr..
dah diye semangat sgt suh kite update, kite tulis la yekk.. ;)
meh sai cite sal diye k..
name pacik ni muhammad syazwan alias..
umo pacik ni 19.. sbaye ngn sai.. besday diye 23 july 1990..
diye ni dok kat setapak..
now still study kat international islamic university malaysia.. IIUM.. bachelor in human sciences..
pacik ni minat real madrid klo xsilap..
hurm, pe lagi yekk..
sai kenal pacik ni time keje kat parkson dolu2..
dat time kitorang same2 baru abes SPM..
time tu sai keje kat account department...
pacik ni pulak kat bhgn stationery..
pacik ni sangatla pemalu dan pendiam orgnye.. ;)
dats y sangat syiok kacau diye.. hehehehe!
pacik ni still single mingle tingle lagi..
so.. bagi sesape yg bminat, bley mintak kat sai nombor fon diye..
nk jadikan post ni lebih mnarik, sai lekatkan pics pacik nii.. hehehehe!
wan, jangan marah ok.. ;p lagi u marah, lagi i ske kacau u.. lalala. :)

ni larr pacik tu.. :)

wan, i think ur sister cun lar.. kem salam kat diye.. :)

nota kaki:

-to wan, i wat ni special ntok u ok.. hahaha! nway, keep reading my blog.. buat la yours.. nnt i follow k.. :)

-to nazya, urs is otw.. i nk kumpul stuff banyak2 dulu.. hehehe.. ;)

Tuesday, October 13, 2009

bru jek abes wat presentation tadi..
everything was ok..
my part bjalan ngn lancar even what am i 'hafal'ing last nyte still kne tgk then bru klua kat mlut.. :p
terlbih neves kott..
chehh..cam xbiase!
but u know wat nazya, sai yg gile mic ni bley shaking abes pegang mic td! huhu.. terperanjat? :p

everything was cun..
tp sumenye berakhir bile time q&a start.. shit!
dis is when 1 of my grup member.. 'hot' little makcik yg tua kerepot, start to answer a question..

like dis..

nisha: i want to ask something, bla..bla..bla.. *i dont remember* :p
'hot' makcik: *again, i dont remember.. but she jawab the soklan dengan sangat emosional!
gross~*
nisha: erk!

i was laughing at that time.. but dalam hati, nk je jerit.. oit,makcik..tak payah la nk marah2 pompuan tu..yg ko emo sangat ni apehal??!!!
xpayah la nk marah2.. jawab jela elok2 even ko tak tau nk goreng ape.. or ko sendiri xpaham soklan diye.. ni tak.. spoil the session.. shit! double shit!!

geram larr..
geram!! nyampah pon ade~~

afta dat, sai siyes xde mood!

last before we all end up the lecture, dr.chen give comment on all of the presentation..
our group kne 'tegur' about that emotional part..
xkesah kne tegur any other part.. tp ni tak, dat part.. sai rase bnde tu bley dielakkan..
geram gile ngn mak cik tu..
pasni, no more 1 group ngn diye..tobat!

dah, adios! :s
nyampahh.. :(

Monday, October 12, 2009

my double cheese burger.. :)

kang kat kfc kuching..
lepak kat sini ngn kak eka, nazya n diah..
siyesly desperado nakkan line internet cuz esok ade presentation..
kat unimas, sume tempat tak dapat nak online.. even kat CAIS beb!
server down cam nak mampos..
tah pape tah..
hurm.. esk kne wat presentation sc cog..
kul 3 will be our turn..
sai wat sal computer program yg bley tolong detect breast cancer..
sangat enjoy wat topic nihh..
jgn pkir len ehh..
best sbb topic ni sai sangat concern..
da lar populer among women..
siyez scary..
nk tgk pe yg sai dapat kat internet?
check out pics kat bawah nii..






enuff lar tu..
ckup menakotkan..
nauzubillah..
anyway, ive gtg..
nak balik da..
see u all in d next post..ecehh!
daa~~
muahhh! :)