
hehehehehehe... :)

period cramps. sai sure every girls face the same thing, kan? if not exactly the same pon, mybe still xboleh lari dengan saket2 here n there. hurm, that's what i feel right now. saket pinggang + saket perot + headache + kaki cramp + rase cam dat part tu kne cucuk2.. siyezly saket! :(
so, arini sai xkluar pegi mane2 pon. just pegi cafe this afternoon for lunch. lucky that time, masih mampu menggagahkan diri berjalan. this whole evening memang tak bangon dari katil. imagine, duduk saket, bdiri lagi la.. baring pon! adoii.. guys, u all should be grateful la..
this is wat i always felt / do during my 'painful moment' instead of that pain..*orang2 yg bhampiran dengan saye, pls take note! :p *
1. moody! :( *tolong ar jangan amek hati if suddenly i answer anything ngn gaye singa lapar.. *
2. rase mengade2 yang sangat tebal.. *time ni mmg suke mintak yang bukan2..*
3. sometimes, selera yg sangat besa.. i need more n more food! *this is specially dedicated to my rumate.. :p sediakan banyak bskut!*
4. slalu kluar masuk toilet.. especially early days, d flow siyesly heavy.. muke plak rase cam kne sapu ngn minyak masak jekk.. oily2! :(
5. tido jekk.. zzz!
and..
bile tgk video kat atas tu, rase cam ntah pape sangat bile guys skarang ni kurang pengetahuan pasal bnde2 ni. mybe xsemua. guys, memang la korang xrase. tapi, atleast korang still ade mama, kakak, n adik prempuan kan.. atleast alert la ngn bnde2 ni, n jangan la wat hal. * saye xpasti sama ade saye yg terlebih emosi sekarang ni ataupun ..hm.. ape2 jela! blog saye, suke ati saye la! * like my own bro, slalu kott jd mangse kne blikan sanitary pads. yang xbestnye, slalu salah bli. dik, maxi.. 20.. no wings la.. tp besenye laen yg sai dapat. hurm.. *maybe if girlfriend diye yang sruh tlg blikan, diye akn tgk btol2.. gross~ * yang memegang status ' boyfriend orang' pon satu hal lagi.. banyakkan bsabar yekk.. n if u all wat hal time2 ni, hurm.. risiko kne marah or ur girl mrajok maybe bleh jadi double... got my point?
before i end up, check out this video.. *smiling while watching it at d first time.. :) *
thanks to 3R.. sangat care almost everything abt woman todays.. cool!
please click here fer more infos about 3R .. :)

Dora!(Boots Shouts)
Boots! ( Dora Shouts)
Come On Dora ( Boots Shouts)
D D D Dora (Alright!)
D D D Dora (Giggle)
D D D Dora
D D D Dora ( Let's Go)
Dora Dora Dora The Explorer
DORA Boots Is Super Cool
Explorer With Dora ( We Need Your Help)
Grab Your Backpack
Lets Go!Jump In!Vamonos!
You Can Lead The Way
Hey! Hey!D D D Dora
D D D Dora
D D D Dora
D D D Dora
Swiper No Swiping
Swiper No Swiping ( Oh Man!)
Dora The Explorer!
* pacik, diego u xde! i malas nk upload.. u nak, u wat sndiri.. :p *
hee. nazya xde keje gi tag sai kat towel tu, kat facebook. hohoho. :p ngade. neway, thanx la yekk. now, jenny lak saket mate. tp, sai dh bjaye jadik nurse yg garang! no tenyeh2 mate, no garuk2 *like wat nazya did.. smpai mate klua darah! * and now, mate my rumate dah better sket. u see, nazya! next time, dgr cakap i... jangan degil! nnt fatin marah.. ecah pon tau cmne sai jadik nurse yg garang.. slalu kne pakse mkn sayor kan ecah, kan? :p
tadi kat cafe mkn lauk kangkong goreng.. teringat kat kangkong belacan mama..
hurm, rinduu. lagi 13 hari yekk.. :(
