Friday, November 13, 2009

.soalan mahal.

kamu pasti terkejut kerana saya tak pernah...
pergi Genting! malu nk ngaku dok kL kot.. :p

bila gementar, saya akan..
tak berhenti bercakap! ;)

saya paling pantang dengan..
1. cicak!
2. those people yang hanya tau mengkritik..

kamu tahu dia serasi denganmu apabila...
he able to make me laugh.. :)

rahsia terbesar anda
selalu berangan jadi model.. :p

nama gelaran masa kecil yang masih anda gunakan..
yah.. hehehe!

kuasa apa yang kamu inginkan kalau diberi pilihan..
can 'see' things yang akan terjadi.. something like Raven, maybe? ;)

jika diberi peluang, selebriti manakah yang kamu mahu jadikan pasangan?
faizal tahir! i heart him.. :)

kali terakhir saya menangis...
last night. rindu ma. :(

gaya rambut yang saya idamkan..
wavy hingga paras melepasi bahu

bunga paling seksi?
roses

sesi percutian idaman
trip to the beach! :D

perkara paling cool di malaysia
makanannye!best..

perkara confirm ada dalam beg walau kemana pun..
handphone, purse, tissue, lipbalm, compact powder & payung

untuk pikat hatimu,..
wajib tau ape yang saya suka & tak suka

mak sendiri tak tahu yang..
saya minat menari

big no kepada lelaki yang..
merokok & panas baran

tabiat sukar dibuang..
suka cabut rambut

kan bagus kalau saya boleh lebih..
tinggi!

i feel secretly annoyed, bila orang kata saya..
manja!

filem yang ditonton berulang kali.. *tanpa bosan*
make it happen..

pink atau merah?
pink

date yang best bila..
dapat spend time together, makan-makan, borak perkara yang boleh buat saya tergelak.. :)
rase sangat cosmo bile dapat jawab soklan ala2 cover girl cosmopolitan.. heh! xoxo

KMK 1093 Basic Programming

ramai kot dak SK jadi gile petang tadi. sume ngadap coding yg berselirat. muke sume dah macam traffic light. kjap kuning. kjap ijau. tak kurang gak yang prasan cool cam boleh jawab. *bukan perasan bley jawab actually.. dah malas nk ngadap bnde-cam-haram tu lagi.. xbleh masok da! * ade yang lompat2 dapat jawab exam kat bs2.. ade yang wat muke ketat sbb kne dok kat bs1. sume gara2, sir piau jage bs2 n sir hardyman kat bs1. dengan harapan yg sangatlah menggunung, konon sir piau akn tolong bg jawapan bile wat muke xreti nk jawab. wey, ak wat muke sedih tak dapat jawapan pon!! mane aci.. kononnye, dok bs1 mesti kne psycho kaw2 ngn sir hardyman. tp ntah la. saye tidak brade di dlm bs1 ptg tadi. saye di bs2 yek. so, no comment. hee!

nani kate, jom ramai2 tuka kos amek HRD next year. skarang je pon hrd dah ade 2 group. bia dak sk celop nih jadikkan 3 group, nk? :p

klo bace blog cidot lagi best. cidot, klo sir piau bace blog ko, ak rase diye nanges kott. hehehe. tp, siyes! bace luahan hati cidot, mmg touching! tu la yg kami2 ni 'aka' mangse2 kjadian rase. knape la sbjek yang sptotnye dak2 4flat yg blaja, kami yang dapat 8flat ni plak kne amek? tak pasal2 sbjek ni slalu kne sumpah seranah.

first2 before amek exam, sume wat muke siyes. tgah jawab exam muke jadi biru ade. yg dok men pemadam pon ade. abes je paper, yg gelak2 ade. saye macam bese, tros blah punye. panas dok lame2 kat exam hall! hohoho. tak tahann. then, bile on9 facebook takde orang len arh. sume dak2 Sk! yang nk campak compiler msok tasik unimas, bagi ikan makan ade. yang buat luahan prasaan ade. yang ting tong cam saye pon ade. sekarang saye dah bjaye mcari konklusi bg persoalan yg slalu wat saye tertanye2. no wonder ramai junior drpd senior dalam kos ni. lpas jadik junior 'aka' lepak 2sem blaja kos nih, sume pakat blah carik kos laen. hurm.

nk share penderitaan kitorang blaja programming sket la kat korang..

nahh.. nikmatilah sepuasnye..

#include
#include
#define NULL 0

struct linked_list
{
int number;
struct linked_list *next;
};
typedef struct linked_list node;

main()
{
int n;
node *head = NULL;
void print (node *p);
node *insert_Sort(node *p, int n);

printf(" Input the list of numbers. \n");
printf(" At end, type -999. \n");
scanf(" %d",&n);

while (n != -999)
{
if (head == NULL ) /* create 'base' mode*/
{
head = (node *)malloc(sizeof(node));
head ->number = n;
head ->next = NULL;
}

else /*insert next time */
{
head= insert_sort (head,n);
}
scanf("%d", &n);
}
printf("\n");
printf(head);
printf("\n")
}
void print(node *list)
{
if (list == NULL )
printf("NULL");
else
{
printf("%d-->",list->number);
printf(list->next);
}
return 0;
}


Thursday, November 12, 2009

12 November 2009 *happy birthday to me*



hehehe. nice post title huh? :p again, thanks banget kat sume yang wish my birthday.. terharu sangat.. :') last year, saye celebrate burfday saye kat bilik 402, blok b1.. hee! fatin+nazya+maryam blanje dinner yg sangat masyukk! tomyam bang din kott.. *time tu, menu tu dah dikire grand la cuz my burfday kan mmg salu time exam+during weekdays.. so, mne smpat nk clebrate besa2ran kann.. ;) * this year, few hours before pkul 12 tu, saye lepak sensorang je dalam bilik mengadap lecture notes linguistics yang tersangatlah boring. my rumate, jenny ade shooting last nite. almost 1stengah baru balik bilik. *dis girl r takin cinematography here.. dats y sangat bz dengan shooting.. shooting.. dan shooting.. *


then, around 8 something macam tu, ma dah wish birthday. sangat sedih sampai mnangis2 kot. da lame xnanges. sronok plak layan prasaan sensorang dlm bilik. heh! ;) then, story2 pasal time mak saye nk lahirkan saye. touching. yes, saye nanges lagi. best! when you can feel the tears flowing, fuhh! satu prasaan yg sangat puas. nazya yg tetibe jek datang bilik tros pelik tgk saye nanges. pelik ke? saye rase tak. normal la org nanges. anda pelik tak?


then, kjap lepas tu kawan saye yg dah lame saye tak contact telah brjaye mjejaki saye. agak heran disitu. hee! rupe2nye, he called my dad n ask my dad nmbor phone saye skarang ni. diye kate nk wish birthday. hurm, brani gak brader ni. hehehe! nway, firdaus.. thanks fer not forgetting your nikki nurnabila.. hehehehe! :p again, thanks oso fer d wish huh! :)


then, saye sambong stadi sensorang. mghayati 'keindahan' sbjek linguistic dari 1 slide ke 1 slide. takde sesape pon ngan saye mlm tadi. saye sorang. tapi saye tak sunyi. saye hepi macam tu. hmm. then, mcm yg saye dah expect.. kul 12 jek hp saye mcurah2 dengan msg wish birthday.. :p naseb bek la wireless kat rumah wat hal. klo tak, dah lame tolak buku.. dok on9 facebook tggu org wish saye. hehehe. yang paling best, nazya+diah+fai wat suprise datang bilik bawak few snacks yang sangat bjaye wat saye tharu. got twisties, jelly n nips yg diorang deko utk saye.


nips kale oren: lambang keceriaan mereka..

nips kale merah: lambang kasih sayang mereka..

nips kale kuning: lambang perpaduan mereka wat sprise kat saye.. comel kan? :)


another part, diorang nynyi birthday song srentak ngn pacik fifie saye. so sweet. time tu, pacik kol saye. mereka kate, mereka mmg dah plan. tapi saye sket pon xprcaye. huh! saye rinduu fatin. kalo diye ade, msti mlm tadi lagi best. ngn psanan panjang lebar, wish yg ntah pape. haha! :D xpe, nnt kite klua k, fatin? :)


saye sangat2 appreciate everything yg korang wat. tapi last nyte will be supa dupa perfect kalo saye berade di rumah dengan adik2 saye, mama n ayah saye. maktam saye jugak. dok depan tv je pon dah cukup. lepak2 sambil baring satu bantal dengan mak. no cakes. no big celebrations. tapi saye ade mereka yang sangat saye sayangg. tu lagi best dari hadiah hp baru. or kereta sebijik. or even 10 bji kek chocolate indulgence.. sedihh. so, pelik ke klo saye nanges sorang2 dalam bilik mlm tadi?


dah, cukup. air mate da abes utk mengalir skali lgi. minggu depan saye balik.


pada mereka2 ini, saye nk say thanks byk2. even korang realize birthday saye kat facebook ke. kat myspace ke. kat reminder hp ke. n bukan sbb korang btol2 ingat. xpe, saye xkesah. :)


thru hp:

1. *my mum actually.. :) *

2. pedo

3. amar

4. panisha

5. fatin princess

6. kak eqa

7. tasha

8. fatin zaliqha

9. jenny

10. amalieya

11. pacik fifie+nazya+diah+fai.. *package2! :p *

12. ayum

13. cheah

14. a'an

15. nik

16. iza

17. sufian

18. jijul

19. rosh

20. kak chik

21. ket

22. aery


thru facebook:

1. kak eqa

2. ariff iskandar

3. adi ikram

4. dinie fitri

5. abiabhar

6. cheah

7. izatty

8. april

9. rafik

10. vanessa

11. zuren

12. fazly

13. kathir

14. raymond

15. lee jing

16. kin man

17. cheryl

18. ifa

19. amanda

20. azreen

21. kelvin

22. ieka

23. zulaiqha

24. diela

25. haziqah

26. jonathan

27. afiq


.sayangg korang.

Sunday, November 8, 2009

*shahrul ezani yang sangat hot!*

look at him.. hot kott! ;)) *actually, saye xminat tgk lelaki yg rambot panjang.. tp yg ni, saye ske.. :p * post ni special kat eca yg akn tetibe bertuka mnjadi 'gewdique' bile nmpak mamat nihh.. eca, sorii! :p








ku mahu kau tahu


Di sudut termenung jauh
Mengenangkan nasib kita
Kita miliki separuh
Berbentuk hati cinta namanya
Walau kau jauh
Ku sentiasa menunggumu
Inginku imbas kembali memori
Walau kau jauh
Ku berjanji kan terus tunggu
Dipisah lautan biru
Ku mahu kau tahu
Aku kan terus menunggu
Jaga benar gambarku dalam telefon bimbitmu
Jangan pernah sekali kau buang
Seperti cinta ini yang terbuku
Akan bersemi jua
Terus menunggu
Kita kan bersatu
Terus menunggu
Ku mahu kau tahu
2:37am November 8, 2009

Saturday, November 7, 2009