Wednesday, March 30, 2011

Jom pergi salun !



okay, hari ni nak cerita pasal musim semua orang nak potong rambut. Lini, dah potong rambut pendek that day. padahal rambut dia cantik gilaaaa. tak tipu wehh ! tak percaya, tengok ni.



okay. tak impress lagi? tengok yang ni plak. nah, amek !



ouh, suka sukaaaa ! but now, ini je yang tinggal..




sayang gilaaaa. :( tapi takpe. rambut yang pendek pasti akan tumbuh jadi panjang balik. :)


Next, dengar cerita fatin zaliqha aka kak yanggg pun nak gunting rambut. huishh ! rambut kakak ni pun dh cantik sekarang. tak naklah potong, sayaaaanggggg ! :( see..



teehee ! nak jugak kann letak gambar dengan min. comel je korangg. :)


cakap pasal gunting rambut saya sendiri plak, confirm confirm saya kena marah. first, mak tak bagi potong pendek. mak saya kata, biar rambut panjang, cantik. tapi orang lain dapat tukar tukar style. kejap panjang, kejap pendek. saya nak lah merasa jugak. :( tapi tak. mak langsung tak kesiankan saya. second, azeri pun tak bagi saya potong rambut pendek. he likes me with long hair. duhh ! you sayang i ke, you sayang rambut i ni by? =.='


jadi, macam tak ada peluang langsung saya nak bertukar imej macam orang lain. bukan macam lagi dah, memang tak ada chance pun sai ! toksah dok berangann. :(


then, atas rasa kekecewaan yang sangat mendalam lalu tidak dapat dibendung, saya stalk habis habisan eh tak.. saya cuci mata habis habisan tengok gambar gambar Hanis Zalikha yang rambutnya punyalah superb. aisehhhh kipas nehh ! :P bhahaha takdelah, tapi saya memang suka rambut dia. cantik ! :)


mari mencuci mata ! :)



rambut beralun alun versi ombak rindu yaw ! sukaaaaa. ;)





untuk gambar yang terakhir, saya letak gambar Hanis dengan Qi. misi utama: bagi cik naziehah mazni teruja-ed sampai tak tido malam sebab nampak Qi dengan perempuan lain. ecehh ! :P



hmm, berangan ada rambut macam Hanis kejap.. =.=



No comments: