Sunday, November 14, 2010

12 November 2010



if last year celebrate burfday sambil baca notes linguistics && c++, this year terpaksa mengadap nota computer graphics. memang menangis lah Dr.Teh kalau nampak betapa komitednye saya dengan subjek ni. nak tak nak terpaksa jugak lah selak selak apa yang patut. baca shading technique sket. pastu, cover ray tracing sket. okay, dah habis study ! :P


berbalik kepada topik asal..



dalam pukul 8 malam lebih kurang, mak call. borak borak, gosip gosip. mak cerita nak pergi sabah next year, july. lepas check schedule untuk next year, baru perasan yang time tu saya tengah bercuti ! time mid sem rupanya ! hee.


call mak balik, terus menggatal nak ikut melancong. ahaha ! :D


p/s: to cik ros syazmini dan cik azati hanani, sorry sangat sangat pasal trip ni. rasanya tak dapat jumpa korang kot since my mom dah beli tiket on July 19th la. ktorang pergi sampai 22 haribulan. time tu korang pun tengah sem break la. hmm. :(


okay, that's it cerita pukul 8 malam. tutup cerita. last year, awal awal macam ni, mak dah wish siap siap. tapi malam tu, lepas je done booking tiket, tak ada pun wish panjang lebar. cerita sedih sedih dari beliau pun tak ada. takpe, saya expect mak akan call lagi malam nanti. :)



tengok tengok, tak ada wish pun dari mak saya malam tu. sumpah sedihhh. ouh, sayang gelak gelak dengar saya menangis sebab mak tak wish. lantak dia lah nak cop saya ni mengada ke, manja terlebih ke. tapi saya memang tak boleh terima mak saya lupa nak wish malam tu. yang wish that night selain sayang saya, hmm.. panisha, nazya, diah, mell, lia, abang afiq, wani, fatin, ros, and... ayah saya? :P


dah la time tu handphone tak ada credit. demn. lagilah sedih. lucky si dia buat airtime share. ahahahaha. :D sumpah desperate time tu. nak call jugak mak ! tak puas hati ni. haihhh. tengok tengok mak tak angkat cz dah tido. hish. takpe, call ayah pulak !


nasib baik ayah angkat even time tu dah almost 12.40am macam tu. huh, apa lagi. dengar je suara ayah, sambung nangis sebab mak tak wish. macam sayang jugak, ayah pun gelak gelak dengar. apa la anak aku ni, dah beso pon tak tau malu nangis depan orang. hm, mungkin tu yang ayah pikir time saya nangis tu. ouho, now baru rasa malu ! :D



last last, pagi esoknye baru mak wish. ouh, terharu ! walaupun merajuk bagai nak rak sebelum tu. hee. lega. :P



sayang tanya, tahun ni tak nak buat list lagi ke sape sape yang dah wish. saya rasa tak perlulah kot. :P sayang, if i buat list, memang confirm post ni berjela jela. ecehhh. :D


so, pada mereka mereka yang wish tu, saya nak ucapkan ribuan terima kasih sangat sangat. tak ada hadiah pun takpelah. saya tahu saya dah tua. tak layak nak dapat hadiah siap letak dalam kotak, sekali dengan riben besar warna pink. hehehe. :D


doa dari anda semua dah cukup membahagiakan saya. Allah saja yang dapat membalas segala effort kalian tu. Semoga kalian diberkati-Nya. aminn. :)




till then. hugs&&kisses.





No comments: