Saturday, November 6, 2010

ouh, saya pecinta musik! :P


best sangat sangat dengar lagu ni time nak tido..
Soko - take my heart

lagu ni pernah buat saya nangis teresak esak macam orang gila..
Ning Baizura - selagi ada cinta

lagu ni reminds me of him :)
Paramore - the only exception

kalau dengar lagu ni, selagi tak maximum volume, saya tak puas !
Black Eyed Peas - imma be

ouh, ni lagu tema time saya kawin nanti !
Afgan - bukan cinta biasa

sekarang, saya tengah dengar lagu..
Lah - adinda

rasa high dengan lagu ni ! hahaha :D
Jason Mraz - bella luna

saya suka driving sambil dengar lagu ni..
Jason Derulo - whatcha say

dear guys, lagu ni sangat sweet kalau anda nyanyi utk pengarang jantung hati anda
Bruno Mars - Just the way you are

dulu dulu, before nak pergi keje, saya selalu dengar lagu ni
Paula Deanda - Easy

nak dapat self confidence macam saya? layan lagu ni..
Skye Sweetnam - tangled up in me





hmm, wat else..


ouh, dah kering idea nak merepek !


enough lah tu. teeheehee. ;)


No comments: