Friday, November 13, 2009

.soalan mahal.

kamu pasti terkejut kerana saya tak pernah...
pergi Genting! malu nk ngaku dok kL kot.. :p

bila gementar, saya akan..
tak berhenti bercakap! ;)

saya paling pantang dengan..
1. cicak!
2. those people yang hanya tau mengkritik..

kamu tahu dia serasi denganmu apabila...
he able to make me laugh.. :)

rahsia terbesar anda
selalu berangan jadi model.. :p

nama gelaran masa kecil yang masih anda gunakan..
yah.. hehehe!

kuasa apa yang kamu inginkan kalau diberi pilihan..
can 'see' things yang akan terjadi.. something like Raven, maybe? ;)

jika diberi peluang, selebriti manakah yang kamu mahu jadikan pasangan?
faizal tahir! i heart him.. :)

kali terakhir saya menangis...
last night. rindu ma. :(

gaya rambut yang saya idamkan..
wavy hingga paras melepasi bahu

bunga paling seksi?
roses

sesi percutian idaman
trip to the beach! :D

perkara paling cool di malaysia
makanannye!best..

perkara confirm ada dalam beg walau kemana pun..
handphone, purse, tissue, lipbalm, compact powder & payung

untuk pikat hatimu,..
wajib tau ape yang saya suka & tak suka

mak sendiri tak tahu yang..
saya minat menari

big no kepada lelaki yang..
merokok & panas baran

tabiat sukar dibuang..
suka cabut rambut

kan bagus kalau saya boleh lebih..
tinggi!

i feel secretly annoyed, bila orang kata saya..
manja!

filem yang ditonton berulang kali.. *tanpa bosan*
make it happen..

pink atau merah?
pink

date yang best bila..
dapat spend time together, makan-makan, borak perkara yang boleh buat saya tergelak.. :)
rase sangat cosmo bile dapat jawab soklan ala2 cover girl cosmopolitan.. heh! xoxo

No comments: