Friday, July 23, 2010

Permai Rainforest Resort


esok pukul 7 pagi saya dah kena bersiap ke fakulti memandangkan tiada bas yang akan mengambil kami dari Allamanda. semua bas akan mengambil penumpang di fakulti. hehehe. nak tak nak, jalan kakilah jawabnya! :)

program 'selingkar kasih' aka kem orientasi junior kos saya akan diadakan di permai rainforest resort. somewhere dekat nak sampai santubong kalau saya tak silap. last year masa turn kami, buat kat sematan je. honestly i don't know which one lagi cantek, lagi best.

so, atas rasa excited yang separa membuak, saya sempat google gambar tempat ni. jadi, gambar gambar di bawah inilah antara yang saya jumpa di internet. tengok macam best je. terus berangan nak berendam dari pagi sampai petang esok. lepas tu kau komplain kena sunburn lah, apa lah! takpe, there will be more photos being upload sekembalinya saya dari trip ini. insyaAllah. :)

doakan trip saya selamat. aminn. :)



single-storey cabin



lunch at the seashore? phew!



dinner pun dekat tepi pantai? double phew!



Rainforest cafe :)



till the. hugs & kisses. :)

No comments: