Thursday, July 22, 2010

sayang sayang sayang!

makin lama makin kekurangan idea macam mana nak start tulis entry. takpe, pendekkan urusan, mari mula bercerita. :) tengah hari tadi, cik naziehah sempat wish good luck kat saya since saya kena buat presentation. siap pesan jalan elok elok ni. takut terpele'ot lah katanya. saya ingatkan sebab dia sayang saya. padahal, dia sayangkan kasut baru saya tu. beg saya pun dia suka sebab bau kedai pun tak hilang hilang lagi. haihh. saya baru nak rasa terharu sebab ada jugak orang sayang saya. :p bila dia cakap macam tu, patah hati saya tau!


disebabkan perasaan patah hati terlalu menggangu saya petang tadi, saya edit blog saya biar nampak baru jugak. manalah tahu, lepas ni cik naziehah tu suka blog saya pulak. bolehlah dia rajin rajin update blog dia. ini tak, bukan setakat berhabuk, agaknya dah tumbuh lalang kat blog dia tu. tengoklah sendiri kalau tak percaya. klik sini.


so, cik naziehah. tak reti reti lagi nak do something dengan your blog? ^^

No comments: